Дистанційне навчання
13 травня
Фізична культура
Тема:"Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для метання м'яча. Вправи для опанування навичок володіння м'ячем(вправи з малим м'ячем). Рухливі ігри."
Навчання грамоти
Тема:"Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.
Розвиток зв'язного мовлення"
1.Гра «З якої казки?»(усно)
13 травня
Фізична культура
Тема:"Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для метання м'яча. Вправи для опанування навичок володіння м'ячем(вправи з малим м'ячем). Рухливі ігри."
Математика
Тема:"Нумерація в межах 100. Об'ємні геометричні фігури. Задачі"
1.Запиши числа у порядку збільшення:
90 13 75 30 8
2. Обчисли:
10 + 16= 13
– 10=
50 + 7= 87
– 80=
94 – 3= 56
+ 1=
3.Розв’яжи задачу:
Бабуся спекла 30 пиріжків з вишнями та 40 пиріжків з
яблуками. Скільки всього пиріжків спекла бабуся?
4. Порівняй
(постав знаки : > , <
, =
):
12 * 21 39
кг * 30кг
70 * 47 4
л *
14л
1год * 60хв 1
дм *
10см
1грн * 99к. 1доба * 1
тижд.
5. Накресли перший відрізок завдовжки 10 см, а другий – на 1 см довший.
Тема:"Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.
Розвиток зв'язного мовлення"
1.Гра «З якої казки?»(усно)
«Біжить та й біжить... Перестріває його Вовк:
— Колобок, Колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, Вовчику-братику, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений, —
Я від баби втік,
Я від діда втік,
Я від Зайця втік,
То й від тебе втечу!» («Колобок».)
— Скільки звіряток у казці «Колобок»?
— Скільки людей?
— Назвіть вигаданого персонажа.
«Аж суне Вовчик — та й собі до рукавички, питається:
— А хто-хто в цій рукавичці живе?
— Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик та Лисичка-сестричка. А ти хто?
— Та я Вовчик-братик. Пустіть і мене!
— Та вже йди!
Уліз і той. Уже їх п'ятеро». («Рукавичка».)
— Скільки звіряток хотіло жити у рукавичці?
2. Каліграфічна хвилинка
— Напишіть каліграфічно велику і малу літери Жж(1 рядок)
— Поясніть, як вони пишуться.
3. Робота над віршем(усно)
— Прочитайте вірш.
Мав Сергійко десять слив,
Ними друзів пригостив:
Дві — Наталочці віддав,
Три — одержав Ярослав.
І Тимку дісталося двійко.
Скільки сливок з'їв Сергійко?
Ігор Січовик
- Як звати хлопчика?
- Сергійко мав сливи?
- Яким був хлопчик?
- Чим можна поділитися із товаришами?
- Чи зустрічали ви щедрих друзів?
-З ким ви ділилися у своєму житті?
Виконайте письмове завдання.
— Допишіть речення.
У Сергійка було …(десять) слив.
Наталочці він віддав…(дві) сливи.
Ярослав одержав … (три) сливи.
Тимку дісталося …(дві) сливи.
Сергійко з'їв …(три) сливи.
— Підкресліть слова, які відповідають на питання скільки?.
4 Робота над логічною задачею(усно).
— Прочитайте вірш.
Десять рук у рукавичках
Ліплять бабу-сніговичку.
Десять ніг місять сніг.
Ну а скільки діток всіх?
Станіслав Шаповалов
— Скільки всіх діток? (П'ятеро.)
— Запишіть відповідь(П'ятеро)
Мистецтво
Тема:"До вершини майстерності. Створення чарівного птаха на калині, прикрашання його яскравими візерунками (акварель)"
Художники навчаються у спеціальних навчальних закладах — художніх школах та академіях. Тут вони набувають майстерності створення картин, скульптур. За допомогою різних художніх засобів митці показують довкілля в усій його красі. Нерідко вони фантазують, створюючи вигаданий світ.
Порівняй зображення.
- Яке з них реальне, а яке — вигадане, мов казкове?
- Які кольори використали художники?
- На якому з намальованих півників є орнамент?
Намалюй чарівного птаха на калині. Прикрась його яскравими візерунками.
Дізнайся, хто з твоїх близьких і знайомих навчався в музичній або художній школі.
Немає коментарів:
Дописати коментар