19 квітня
Вівторок
Я досліджую світ
Тема:"Моє ставлення до інших.Складання розповіді про друга,подругу.Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи".(Ч.1,с.128)
Опрацюйте с.128 підручника.
Математика
Урок в ZOOM на платформі Єдина Школа
Літературне читання
Тема:"Творчість В. Чухліба. Всяка пташка своє гніздо любить. В. Чухліб «Дикі каченята»
— Сьогодні ми знайомимося з творчістю Василя Чухліба. Відгадайте загадку .
✵ За городами в ставочку
У тихенькому куточку
Жовті м’ячики пухнасті
Радо бовтаються в рясці.
Здогадалися малята,
То ж… (маленькі каченята).
1. Гра «Передбачення».
— Прочитайте заголовок з відповідною інтонацією.
«Дикі каченята».
«Дикі каченята».
— Як ви вважаєте, про що йтиметься в оповіданні, яке має такий заголовок?
2. Словникова робота
Висиджує | сполохати |
Кахкання | шнурочком |
Розіллється | з’являються |
Поплюхалися | приводнилися |
— Знайдіть слово, яке є синонімом до слова злякати (сполохати).
3. Гра «Рибки».
Самостійне мовчазне читання оповідання учнями
4. Перевірка первинного сприйняття
Тестування
1. З ким любить плавати на човні Тетянка?
а) З татом;
б) з дідусем;
в) з подругою.
2. У якому дереві качка облаштувала гніздо?
а) У березі;
б) у дубі;
в) у вербі.
3. Скільки яєць було у гнізді?
а) Три;
б) два;
в) п’ять.
4. Якого кольору були яєчка?
а) Білі;
б) зелені;
в) жовті.
5. Коли з’являються каченята у качки-криженя?
а) У березні;
б) у травні;
в) у квітні.
6. На що були схожі маленькі каченята?
а) На кульбабки;
б) на сонечка;
в) на кульки.
Відповіді: 1а; 2в; 3в; 4б; 5в; 6а.
— На якій річці відбуваються описувані події?
5. Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання
— Яка пора року описується в оповіданні? Доведіть словами тексту.
— Хто є головними персонажами твору?
— Чому тато запропонував Тетянці хутчіш відпливти від качиного гнізда?
— Над чим замислилась Тетянка?
— Де Тетянка з татом побачили качку наступного разу?
— Чому тато стривожився?
— Як Тетянка назвала каченят, які падали з гнізда?
— Які почуття охопили тата і Тетянку, коли вони побачили, що каченята приводнилися?
6. Робота за ілюстрацією
— Розгляньте ілюстрацію до твору.
— Кого художник зобразив на ілюстрації? Які кольори він використав?
— Який настрій вони створюють? Як передають характер твору?
— Як передають почуття, що переживають каченята і качка?
— Які рядки твору проілюстрував художник?
— Які відчуття викликає ілюстрація?
7. Читання оповідання за особами
1) Гра «Хто читає швидше?».
— Знайдіть і прочитайте подані речення.
Бо качка може злякатися нас…
Спочатку вони плаватимуть разом з матір’ю…
А вона про щось порозмовляла з ними…
2) Доберіть прикметники до іменників.
Верба… (стара).
Качка… (дика).
Кульбабки… (жовті).
Очерет… (ближній).
Шнурочок… (рівненький).
8. Переказ оповідання
✵ Від імені Тетянки;
✵ від імені тата;
✵ від імені качки.
9. Характеристика головних героїв оповідання
— Яким ви уявляєте тата? Тетянку?
— Яке враження вони на вас справили?
— Як вони ставляться до природи?
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— З яким твором ознайомилися на уроці?
— Хто його автор?
— Чого вчить нас це оповідання?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Переказувати оповідання В. Чухліба «Дикі каченята».
Українська мова
Урок в ZOOM на платформі Єдина Школа
Мистецтво
Тема:"Ляльки – іграшки у житті та мистецтві. Слухання: Д. Шостакович «Вальс-жарт» Перегляд мультфільму «Танці ляльок» Виконання ритму вальсу на дитячих інструментах. Створення руханки. "102-103
Фізична культура
Тема:"Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.Вправи для розвитку швидкості.Рухлива гра."
Немає коментарів:
Дописати коментар