понеділок, 18 квітня 2022 р.

 19 квітня

Вівторок

Я досліджую світ

Тема:"Моє ставлення до інших.Складання розповіді про друга,подругу.Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи".(Ч.1,с.128)






Опрацюйте с.128 підручника.


Математика

Урок в ZOOM  на платформі Єдина Школа


Літературне читання

Тема:"Творчість В. Чухліба. Всяка пташка своє гніздо любить. В. Чухліб «Дикі каченята»


— Сьогодні ми знайомимося  з творчістю Василя Чухліба. Відгадайте загадку .

✵ За городами в ставочку

У тихенькому куточку

Жовті м’ячики пухнасті

Радо бовтаються в рясці.

Здогадалися малята,

То ж… (маленькі каченята).

1. Гра «Передбачення».

— Прочитайте заголовок з відповідною інтонацією.

«Дикі каченята».

«Дикі каченята».

— Як ви вважаєте, про що йтиметься в оповіданні, яке має такий заголовок?

2. Словникова робота

Висиджує

сполохати

Кахкання

шнурочком

Розіллється

з’являються

Поплюхалися

приводнилися

— Знайдіть слово, яке є синонімом до слова злякати (сполохати).


3. Гра «Рибки».

Самостійне мовчазне читання оповідання учнями

4. Перевірка первинного сприйняття

Тестування

1. З ким любить плавати на човні Тетянка?

а) З татом;

б) з дідусем;

в) з подругою.

2. У якому дереві качка облаштувала гніздо?

а) У березі;

б) у дубі;

в) у вербі.

3. Скільки яєць було у гнізді?

а) Три;

б) два;

в) п’ять.

4. Якого кольору були яєчка?

а) Білі;

б) зелені;

в) жовті.

5. Коли з’являються каченята у качки-криженя?

а) У березні;

б) у травні;

в) у квітні.

6. На що були схожі маленькі каченята?

а) На кульбабки;

б) на сонечка;

в) на кульки.

Відповіді: 1а; 2в; 3в; 4б; 5в; 6а.


— На якій річці відбуваються описувані події?


5. Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання

— Яка пора року описується в оповіданні? Доведіть словами тексту.

— Хто є головними персонажами твору?

— Чому тато запропонував Тетянці хутчіш відпливти від качиного гнізда?

— Над чим замислилась Тетянка?

— Де Тетянка з татом побачили качку наступного разу?

— Чому тато стривожився?

— Як Тетянка назвала каченят, які падали з гнізда?

— Які почуття охопили тата і Тетянку, коли вони побачили, що каченята приводнилися?

6. Робота за ілюстрацією

— Розгляньте ілюстрацію до твору.

— Кого художник зобразив на ілюстрації? Які кольори він використав?

— Який настрій вони створюють? Як передають характер твору?

— Як передають почуття, що переживають каченята і качка?

— Які рядки твору проілюстрував художник?

— Які відчуття викликає ілюстрація?


7. Читання оповідання за особами

1) Гра «Хто читає швидше?».

— Знайдіть і прочитайте подані речення.

Бо качка може злякатися нас…

Спочатку вони плаватимуть разом з матір’ю…

А вона про щось порозмовляла з ними…

2) Доберіть прикметники до іменників.

Верба… (стара).

Качка… (дика).

Кульбабки… (жовті).

Очерет… (ближній).

Шнурочок… (рівненький).

8. Переказ оповідання

✵ Від імені Тетянки;

✵ від імені тата;

✵ від імені качки.

9. Характеристика головних героїв оповідання

— Яким ви уявляєте тата? Тетянку?

— Яке враження вони на вас справили?

— Як вони ставляться до природи?

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

— З яким твором ознайомилися на уроці?

— Хто його автор?

— Чого вчить нас це оповідання?

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Переказувати оповідання В. Чухліба «Дикі каченята».


Українська мова

Урок в ZOOM  на платформі Єдина Школа


Мистецтво

Тема:"Ляльки – іграшки у житті та мистецтві. Слухання: Д. Шостакович «Вальс-жарт» Перегляд мультфільму «Танці ляльок» Виконання ритму вальсу на дитячих інструментах. Створення руханки. "102-103





Фізична культура

Тема:"Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.Вправи для розвитку швидкості.Рухлива гра."



Немає коментарів:

Дописати коментар

 10 травня П'ятниця Мистецтво Тема:" Мистецька подорож до Європи. «Український сувенір» (покидьковий матеріал)"