понеділок, 27 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання

28 квітня

Навчання грамоти
Тема:"Читаю українську народну казку."Рукавичка"(українська народна казка).Робота з дитячою книжкою.Розігрування епізодів української народної казки"Рукавичка"(Ч.2,с.86-87)

Послухайте казочку і дайте відповіді на запитання:

https://www.youtube.com/watch?v=ifFk_iFBhRA





  • Хто йшов лісом?
  • Що дід загубив?
  • А хто ж перший прийшов до рукавички? /мишка/
  • А яким голосом говорить мишка -тоненьким чи грубим?
  • А хто далі прискакав?
  • А кого ми побачимо наступним  біля рукавички?
  • Он хтось далі поспішає до рукавички. Хто це?
  • А яким голоском говорить лисичка: грубим, лагідним,  чи хитрим?
  • Кого ми далі побачимо?
  • Аж ось суне злий і голодний хто?
  • А яким голосом говорить вовк?
  • І останнім до рукавички прийшов хто?
  • А як говорить :грубим голосом чи пищить як мишка-норушка?
Виразне читання казки на с.86-87

«Рукавичка» — українська народна казка про загублену «рукавичку», в яку зайшли звірі та вирішили в ній жити. Казка показує привітність між персонажами та вчить ділитись з іншими,  лагодити між собою.



Математика

Тема:"Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними".

1.




2.Математичний диктант
• Яке число більше від 15 на 1?
• Яке число менше від 13 на 1?
• Яке число треба відняти від 18, щоб одержати 10?
• Яке число треба додати до 10, щоб одержати 19?
• Запишіть число, у якому 1 десяток 3 одиниці.
• Перший доданок 10, другий доданок 7. Чому дорівнює сума?
• Зменшуване 16, від’ємник 10. Чому дорівнює різниця?


3. Робота за підручником (с. 115)
№1,2,3 -усно
 Пригадати:



№4,5 - письмово.

Виконати практичну роботу.

Навчання грамоти
Тема:"Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв.Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв'язного мовлення."

Співаємо пісню та повторюємо алфавіт:

Пригадайте:
— Абетка, азбука, алфавіт — це букви, розташовані в усталеному порядку. В українській абетці 33 букви. Вони є великі та малі, друковані й писані.
Букви мають свої назви. На письмі вони позначають голосні та приголосні звуки. Голосних звуків шість: [а], [о], [у], [є], [и], [і]. Їх позначають десять букв: а, о, у, є, и, і, я, ю, є, ї.

В'є гніздечко ластівка під дахом хатини.

Скласти речення за схемами  і записати:



(Наприклад: 1. В лісі живе білка.)

Фізична культура
Тема:"Організовуючі й загальнорозвивальні вправи.Вправи для релаксації.Вправи для розвитку витривалості.Біг до 400м.Рухливі ігри".

https://www.youtube.com/watch?v=zMbXSBGs_io

Немає коментарів:

Дописати коментар

  16 лютого  П'ятниця Мистецтво Тема:" Балет-казка. Створення образів казкових гномів з казки «Білосніжка і сім гномів» (фарби аква...