2 листопада
П'ятниця
Літературне читання
Тема:"Вступ до розділу "Краса і сила поетичного слова". Вдруге ліс цвіте осінніми квітками. Олександр Олесь "Ліс восени"
Мовленнєва
розминка
Край узлісся на осичці
Листя шелестіло.
Лисенятам і лисичці
Стежинку золотило.
Актуалізація
опорних знань
1.
Ознайомлення з розділом «Краса і сила поетичного слова».
2.
Що таке вірш?
(Вірш – поетичний твір, який відзначається особливим
ритмом і римуванням рядків)
3.
Чим відрізняється мова вірша від мови
оповідання?
4.
Доберіть рими до слів (на дошці):
( квіти – діти, радіти, самоцвіти… ; сніжинки –
пушинки, пір їнки, краплинки; кішка - мишка, діжка…, пишається - всміхається,
переливається, грається)
Повідомлення теми і мети уроку
- Отже, діти, тема нашого уроку сьогодні:
Олександр Олесь «Ліс восени»
— Чому буде присвячений його вірш, ви
дізнаєтесь, відгадавши загадку.
·
Гостя до лісу прийшла —
Фарби з собою несла.
В неї роботи чимало —
Золотом ліс фарбувала,
Сонечко вниз опустила,
І павутинки пустила. (Осінь)
Завдання нашого уроку: правильно,
виразно читати, аналізувати зміст прочитаного , навчитися описувати пейзаж
Засвоєння нових
знань
1.
Коротка розповідь про О.Олеся
–
Діти, коли читаєш вірші Олександра Олеся, відчуваєш, що поет звертається до
кожного з нас: полюби ці трави, квіти, степи, пізнай усе живе!
Краса
рідної природи перелита у його віршах в
мелодійне слово.
2. Виразне читання вірша
— Чи сподобався вам вірш?
— Який настрій він у вас викликав?
3. Словникова робота
Вколо — навколо, навкруги.
Скошені, похило, тріпоче, осінніми, зайнялися,
пройнялися, брехеньки, стрепенувся, неначе.
Самостійне напівголосне читання вірша учнями,
кожен — у своєму темпі.
Сприймання
й усвідомлення нового матеріалу
1. Аналіз
змісту вірша з елементами вибіркового читання
— Що автор говорить про лани і
степи?
— Як поет передав
полохливість зайця, обережність лиса?
— Яким ви уявляєте собі
лиса? зайця?
— Голоси яких пташок
почув автор у лісі?
— Що він говорить про
спів шпака, скрекотання сороки?
Читати вірш, періодично відриваючи погляд від
тексту, щоб подивитися на глядачів.
Лани — ... (восени);
похило — ... (мило);
золоте — ... (цвіте);
вами — ... (квітками);
квітки — ... (нагідки);
зайнялися — ...
(пройнялися).
4. Робота за ілюстрацією
— Розгляньте малюнок. Знайдіть рядки вірша, які проілюстрував художник.
Література в колі мистецтв
1.
Що таке пейзаж.
2.
Робота
за картиною Тараса Приступи. Осіння стежина
-
Про
що розповідає художник?
-
Щ в
цьому пейзажі нагадує жовті нагідки? А макові квіти?
3. Робота в групах .
Підсумок уроку
1. Бесіда
З яким віршем ми познайомились?
Хто є його автором? Яка тема вірша?
Яка головна думка вірша?
(любити рідну природу, захоплюватися її красою)
2. Вправа «Мікрофон»
Продовжте одним
словом речення:
Вірш «Ліс восени » в моєму серці викликає…
( радість, захоплення, мрії, любов, здивування, бажання
малювати, співати, творити, писати вірші…)
- Що вам найбільше сподобалося на уроці?
Самооцінювання учнів
- А тепер спробуйте оцінити самі свою роботу на уроці
Домашнє завдання
- виразно читати вірш, за бажанням
вивчити
напам’ять
Математика
Тема: "Додавання і віднімання чисел у межах мільйона.Усне додавання круглих багатоцифрових чисел."
Урок в ZOOM на платформі Єдина Школа
Фізична культура
Тема:"Загальнорозвивальні вправи з обручами.Танцювальні кроки.Вправи для розвитку гнучкості.Фрагмент танцю "Гопак"Рухлива гра."
Немає коментарів:
Дописати коментар