неділя, 20 листопада 2022 р.

 21 листопада

Понеділок



Я досліджую світ

Тема:"Материки Землі.Особливості природи материків.Природні зони Євразії."

На величезній території Євразії є всі природні зони Північної півкулі, які мають добре виражене широтне простягання: в арктичному географічному поясі — арктичні пустелі, у субарктичному — тундра і лісотундра, в помірному — тайга, мішані і широколисті ліси, лісостепи і степи, напівпустелі і пустелі.




















Для лісостепу характерна наявність лучних степів і лісів. У вигляді майже безперервної смуги вона простягнулася від передгір’їв Карпат до Алтаю.

Степи являють собою рівнинні території, які в природних умовах були вкриті трав’янистою рослинністю, що утворювала суцільний або майже суцільний покрив із ковили, типчака, тонконога й інших рослин.

Степи змінюються пустелями й напівпустелями помірного поясу. Тут жарке літо, відносно прохолодна зима, випадає невелика кількість опадів.


Українська мова

Тема:"Правильно пишу слова з апострофом після префіксів."

Урок в ZOOM  на платформі Єдина Школа

Апостроф пишеться після префіксів з кінцевим твердим приголосним перед «я», «ю», «є», «ї».

Переглянь відео.Виконай завдання.


Виконай вправи 21,24 зі с.59-60.

Математика

Тема:"Десяткова система числення. Розряди і класи"


Перші десять одиниць називаються  одиницями першого розряду

десять одиниць першого розряду становлять одну одиницю другого розряду - десяток; десять одиниць другого розряду - сотню, 

десять сотень - одну одиницю четвертого розряду - тисячу і т. д. 

Кожні три послідовні розряди, починаючи з першого, утворюють  клас.

Десяткова система числення — це позиційна система числення із основою 10, кожне число в якій записується за допомогою 10-ти символів, цифр — 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. 


Урок в ZOOM на платформі Єдина Школа

Літературне читання

Тема:"В. Нестайко.Була б охота,залагодиться важка робота. «Як ми в космос літали»

Сьогодні ми ознайомимося з творчістю Всеволода Нестайка. Герої його творів дуже непосидючі, а тому часто помиляються, потрапляють у кумедні ситуації.

Всеволод Нестайко (нар. 30 січня 1930, Бердичів, Житомирська область, — пом. 16 серпня 2014, Київ, Україна)— беззаперечний класик сучасної української дитячої літератури. Щоранку на вулиці Шовковичній, у самому центрі Києва, можна зустріти високого сивого чоловіка з песиком на повідку. Час від часу він жартівливо посварюється на свого Дюка й усміхнено-замріяно крокує далі... На нього не полює зграя фотографів і телекамер, проте його книжками зачитуються мільйони дітей «від 2 до 102...», і якби зібрати воєдино всю їхню до нього любов — вона осяяла б усю Україну...

1. Опрацювання першої частини оповідання В. Нестайка «Як ми літали в космос» , до слів «Минають останні секунди»)

1) Гра «Передбачення».

— Поміркуйте, про що може йтися у творі з таким заголовком.

2) Виразне читання тексту вчителем.

Чи справдилися ваші припущення?

3) Словникова робота.

Довідкове бюро

Орбіта — шлях руху небесного тіла штучного супутника землі.

Катапульта — тут: механізм для старту літака.

Ресори — пружна частина підвіски між віссю і кузовом вагона, машини, воза і т. ін., призначена для пом’якшення ударів під час їзди.

Виварка — посуд, в якому виварюють білизну.

Фізкультхвилинка

4) Читання оповідання учнями «ланцюжком».

— Хто є головними персонажами оповідання?

5) Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.

— Від чийого імені ведеться розповідь у творі?

— Чому автор вирішив залишити Землю?

— Кого він запросив у компанію?

— Які були підстави у Ромки розлучатися із Землею?

— Як хлопці готувалися до польоту?

— З чого вони зробили ракету? Як її назвали?

— Які харчі взяли із собою в дорогу?

6) Гра «Розвідники».

Знайдіть і прочитайте абзаци, в яких є такі речення:

·         І я запросив у компанію свого найщирішого друга й однокласника Ромку.

·         Ця каменюка, впавши з висоти, мала привести в дію механізм.

·         Вийшло дуже м’яко, тепло й зручно.

7) Гра «Засічка — кидок».

За командою «кидок» — усі діти починають читати напівголосно текст.

За командою «засічка» зупиняються й олівцем позначають останнє прочитане ними слово.

Цей текст таким саме чином читають ще раз. (Але не більше трьох разів.)

Під час повторного читання діти переконуються, що прочитали більший обсяг — «засічка» поставлена вже далі. Це доводить їм необхідність багатора­зового читання тексту, адже з кожним разом результати покращуються.

8) Гра «Читає Незнайко».

Учитель читає, замінюючи слова, учні виправляють «помилку».

Я задумав побудувати ракету (супутник) і назавжди полетіти в космос.

Копали під бочкою яму (траншею), встановлювали пружини, ресори і важилі.

Ми з Ромкою в тиші (мовчанні) стоїмо біля супутника «Ліра».

2. Хвилинка творчості та фантазії

— Як ви вважаєте, що трапилося з героями далі?

VI. Підсумок уроку

— Яке оповідання почали читати на сьогоднішньому уроці?

— Що найбільше зацікавило вас у цьому оповіданні?

VII. Домашнє завдання

Урок в ZOOM  на платформі Єдина Школа


Мистецтво

Тема:"Декоративно - ужиткові вироби кримських татар. Створення орнаменту в стрічці за кримсько-татарськими мотивами (олівці, фломастери)(с.46-47)"


Орьнек – це традиційний орнамент у декоративно-ужитковому художньому мистецтві кримських татар. Орнаментом оздоблювали різноманітні предмети побуту та культу: одяг, тканини, ювелірні вироби, меблі, архітектурні об'єкти, надгробки.

Орьнек належить до найдавніших досягнень культури кримськотатарського народу. Це унікальне явище світової культури, пов'язане своєю тематикою, символікою з давньою історією Криму, з усіма цивілізаціями, які пройшли через цю землю: скіфською, античною, візантійською, тюркською. Найвищого розквіту декоративне мистецтво кримських татар досягло у період Кримського ханства від другої половини XV ст. до кінця XVIII ст. Орнаментальне мистецтво кримських татар зародилось, пройшло довгий і складний шлях синтезу, одержало свій розвиток і продовжує розвиватися.

В Кримському ханстві діяла система цехового виробництва. В кожному великому місті працювали цехи ремісників: ткачів, ювелірів, вишивальників, кушнірів, мідників тощо. Високохудожні вироби купувала кримська знать; також вони знаходили своїх покупців в інших країнах. Крім професійного ремісничого виробництва, були поширені хатні ремесла, зокрема вишивка та ткацтво. 

Погляньте на красу кримськотатарської вишивки:






















Немає коментарів:

Дописати коментар

 10 травня П'ятниця Мистецтво Тема:" Мистецька подорож до Європи. «Український сувенір» (покидьковий матеріал)"