неділя, 25 вересня 2022 р.

 26 вересня

Понеділок

Я досліджую світ

Тема:"Зовнішність людини. Акуратність"

Словничок - довідничок

Слово акуратний почали вживати на початку 18 століття, запозичивши його з польської мови. Проте і в польській мові це слово – чужинець, бо назву його поляки взяли з латинської мови. І як приємно бути акуратним! Бо це означає бути … (старанним, ретельним, сумлінним, дбайливим, совісним, скрупульозним). Акуратний – який уважно виконує щось.

Акуратний (про людину) – той, який дотримується порядку, точності.

Акуратний той учень, який охайно все робить, ніколи не запізнюється на уроки. У нього в зошитах немає плям, книжки чисті, обгорнуті.

Акуратний(про річ) – старанно зроблений, виготовлений.

Хвилинка - цікавинка

- Є річ, якою ви користуєтеся щодня. Вона допомагає нам слідкувати за своім зовнішнім виглядом.

Хто завжди правду каже,

Яким є, таким покаже

І без слів про все розкаже?   (Дзеркало)

-          Сьогодні нас оточують сотні і тисячі відображень: ми бачимо себе в маленьких дзеркальцях косметичок, вітринах, вікнах пропливаючих повз автомашин. Але колись за право розглядати себе в таємничому предметі багатії готові були віддавати багато грошей.

 Отже, як з'явилося перше дзеркало?

 Якщо бути строгим, то першим, для людини, дзеркалом колись на рубежі епох стала звичайнісінька калюжа. Але же була і проблема: її не понесеш із собою в оселю ... а дивитися на своє відображення люди хотіли давно. Тому одного разу з'явилися шматки обсидіану (Обсидіан — однорідна вулканогенна гірська порода, чорне, темно-сіре, коричневе вулканічне скло, буває чорне з фіолетовим ), які були відполіровані до блиску. У них відбивалися предмети з дивовижною чіткістю.

 Такі обсидіанові дзеркала зустрічалися в Америці, Китаї та ряді інших країн. Трохи пізніше до них приєдналися бронзові дзеркала, теж відполіровані. Вони мали ходіння у середземноморців. Це були хороші дзеркала, принаймні, вони не билися, якщо дитина - розбишака його випадково упустить. Але в 1240 році виникли принципово нові дзеркала - увігнуті.


 Робота за підручником

 «Інструкція з акуратності» ( підручник с.28)

-          Розгляньте малюнки. Про кого вони: охайних чи нечипур? Яку людину називають охайною?

-          Квітка лотоса служить традиційним символом чистоти. Лотос народжується у брудній воді, однак з’являється на світ чистим і незабрудненим. Ця  квітка допоможе нам познайомитися інструкцією з акуратності (діти працюють в підручнику з інструкцією з акуратності).

-          Розкажи ти дбаєш про свої речі, допомагаєш старшим і малюкам.

-          Розглянь малюнки. Як ти гадаєш яку людину називають акуратною, а яку нечипурою?


 Поетична хвилинка

Всі ми навчені порядку –

Зранку робимо ……(зарядку)

Миєм шию, ручки, личка.

Акуратність наша ……(звичка)

Свої кімнати прибираємо

І батькам ……….(допомагаємо)

Все навколо бережи,

З акуратністю ……(живи).

- Молодці діти! Ви все правильно зрозуміли і тепер знаєте, що робити, щоб бути завжди охайними і здоровими. Але ми з вами забули про одну важливу річ. Про ранкову зарядку

Ти привчайся до порядку, Кожен день роби зарядку. Загартовуйсь сміливіш - Будеш здоровіш..

 Фізкультхвилинка 



 Узагальнення й систематизація знань

 Читання й обговорення оповідання "У гостях і вдома"(с.29).

-Чи справді Янек був акуратним і ввічливим?Доведіть.

Гра «З’єднай прислів’я»

- Поясни зміст прислів’їв.

1.Чистота дорожча                                             та миє біло.

Хвороба з брудом                                              то й здоровим буду

Мило сіре                                                           за багатство.

Буду чистим і охайним –                                у дружбі.

Листом красиво дерево,                                  швидше ходять.

Не думай бути ошатним,                                для хвороби біда

Чисті чоботи                                                    а одежею тіло.

Чиста вода —                                                   а думай бути охайним..

Моральні задачі.

1. Настала зима. Випав сніг. Закінчи­лись у школі уроки. Юрко поспішає додому. Ось уже і знайома гір­ка. Підходить ближче і бачить, що Тарас з Максимом сіли на порт­фелі і їдуть з гірки з криком: «Ура!». Тарас перший з'їхав з гірки, побачив Юрка і закричав: Юрко, йди-но швидше до нас!

Що повинен був зробити Юрко?

2. Василь прийшов зі школи. Бабуся до нього: «Васильку, йди швидше обідати!»

— «Я вже йду, бабуню, тільки-но зніму піджак!»

Що повинен був зробити Василько, перш ніж сісти за стіл

Моральні правила: (Вправа «Склади пазли»)

·         Пам'ятай, в школу потрібно прихо­дити завжди» чистим і охайним.

·         Не сідай за стіл і за уроки з бруд­ними руками.

·         Стеж сам за своїм одягом, взуттям, шкільними ре­чами.

·         Будь завжди охайним і акуратним!

Розгляд життєвих ситуацій (інсценізація групою ситуації)

Хлопчик повернувся зі школи додому. Глянула мати, а нова його шапка подерта і вся в грязюці.

-- Це що?

-- Та це хлопці...   .

-- Що хлопці?

-- Скинули з мене шапку й почали у футбол грати.

— А ти ж де був?

— На воротах стояв.

Запитання:

1.         Що можна сказати про поведінку цього хлопчика?

2.         Чим можна грати у футбол?

3.         Як потрібно ставитися до своїх речей?

 Підсумок уроку

Гра «Продовж  речення» (рефлексія)

Бути акуратним означає …………………………

Акуратність людині допомагає ………………………………

Домашнє завдання:

Підібрати вірші, приказки з теми.

Скласти казку про чистоту, акуратність.


- Чому потрібно бути чистим і охайним?

- Чи справдилися ваші очікування від уроку?

Вправа «Букет настрою» (самооцінка)

-          Який букет ви візьмете сьогодні з уроку, чому?


      Математика

   Тема:Письмове множення двоцифрового числа на одноцифрове"

    Урок в ZOOM на платформі Єдина Школа


     Українська мова

    Тема:"Аналіз діагностувальної роботи.Види речень за метою висловлювання та інтонацією Розпізнаю та будую речення, різні за метою висловлювання та інтонацією"

   Урок в ZOOM на платформі Єдина Школа


    Літературне читання

    Тема:"Міфи слов'янських народів.О.Бондарчук "Міфи про створення світу та людей"

     Урок в ZOOM на платформі Єдина Школа


    Мистецтво

    Тема:"Натюрморт. Правила композиції. Зображення натюрморту у теплій або холодній кольоровій гамі(монотипія,гуаш) "(с. 18-19)

     




Створи свій натюрморт.


   

 

  

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

 10 травня П'ятниця Мистецтво Тема:" Мистецька подорож до Європи. «Український сувенір» (покидьковий матеріал)"