понеділок, 7 лютого 2022 р.

 Вівторок

8 лютого

Я досліджую світ

Тема:"Державні символи нашої країни "(Ч. 1, с. 98-99).

Урок в ZOOM


Математика

Тема:"Ділення круглого числа на одноцифрове. Складені задачі"

Урок в ZOOM


Літературне читання

Тема:"Зацвіла верба-настала весна.Ліна Костенко"Вербові сережки","Берізки по коліна у воді".Робота з картиною.(с.107-108)

1.Ліна Костенко. Біографія


19 березня — день, коли прилітають лелеки. Мабуть, саме вони в родину Костенків принесли немовля — маленьку дівчинку, яка згодом стала Ліною Костенко. Батьки майбутньої поетеси — високоосвічені порядні люди — учителювали. З ранніх літ прищеплювали дитині високі моральні, етичні та естетичні смаки, подавали літературні, фольклорні та історичні взірці для наслідування. На все життя Ліна перед собою мала приклад батька — Василя Костенка, поліглота-самородка (він знав 12 мов), педагога від Бога, який за потреби міг на найвищому рівні викладати всі предмети в школі.

Раннє дитинство Ліни минало «над берегами вічної ріки» — понад Дніпром. Коли дівчинці минуло 6 років, родина перебралась до Києва. Тут дівчинка закінчила середню школу, навчалася в педагогічному інституті. Згодом вступила до Московського літературного інституту імені М. Горького, який закінчила з відзнакою.

Ліна Костенко була однією з перших і найпримітніших у плеяді молодих українських поетів, що виступили на межі ХХ століття. У її літературному доробку: вірші, поеми, романи, переклади, кіносценарії.

Вона має багато відзнак.

Почесний професор Національного університету «Києво-Могилянська академія».

Почесний доктор Львівського національного університету.

Почесний доктор Чернівецького національного університету (2002).

Лауреат Державної премії ім. Тараса Шевченка (1987, за роман «Маруся Чурай» і збірку «Неповторність»).

Лауреат Міжнародної літературно-мистецької премії ім. О. Теліги (2000).

2015 року мала планета Сонячної системи № 290127 отримала назву Ліна Костенко.

Нагороджена Почесною відзнакою Президента України (1992) і Орденом князя Ярослава Мудрого  V ступеня (березень 2000).

Відзнака «Золотий письменник України», 2012

У листопаді 2013 року УГКЦ нагородила Ліну Костенко, Редлиха Шимона та Зеновію Кушпету  третьою щорічною відзнакою імені блаженного священномученика Омеляна Ковча.

— Про Ліну Костенко всім є що сказати. Усім, хто просто читав її вірші та поеми, хто має душу й має совість.

Тепер, ознайомившись із життям поетеси, ми перейдемо до її поезії. Кожен поет присвячує вірші настанню натхненної та дивовижної пори роки — весни. Віршами про весну Ліни Костенко можна лише захоплюватись.

2.Робота зі словами.

— Прочитайте правильно слово.

Сережки

— Поясніть значення цього слова

3.Опрацювання вірша Ліни Костенко «Вербові сережки» (с. 107).

Читання вірша учнями.

Вправа «Читацьке колесо».

— Про які сережки йдеться у вірші?

— Відшукайте ті рядки, які слід читати тихо. Чому? Прочитайте їх.

— Назвіть пари римованих слів.

Вправа «Біном фантазії».

— Уявіть картину, яку поетеса описала у вірші. Що в ній казкового?

4.Робота зі словами.

— Прочитайте правильно слова.

Переярки, узліски

— Поясніть значення цих слів.

Вправа «Передбачення» (за заголовком та ілюстрацією).

— Прочитайте заголовок. Як ви гадаєте, про що може йтися у вірші?

5. Опрацювання вірша Ліни Костенко «Берізки по коліна у воді» (с. 107).

Читання вірша учнями.

Вправа «Читацьке колесо».

— Чому берізки стоять по коліна у воді?

— Яке порівняння використовує поетеса для опису гусей?

— Якими словами письменниця передає тишу? З якою інтонацією краще читати ці речення?

— До яких почуттів спонукає вас описана у вірші картина?

— Підготуйтеся до виразного читання вірша.

 Виразне читання вірша

6. Закріплення вивченого матеріалу

 1)Література в колі мистецтва.


— Розгляньте картину Костянтина Степанюка «Повінь». Яку пору року зобразив художник?

— Яке весняне явище привернуло його увагу? Що на картині нагадує дзеркало?

— Як показано, що воді немає ані кінця, ані краю?

2)Робота над прислів’ями.

— Поясніть значення прислів’їв.

Зацвіла верба — настала весна.

Коли квітень з водою, тоді травень з травою.

7.Домашнє завдання (за вибором)

Виразне читання віршів Ліни Костенко «Вербові сережки» та «Берізки по коліна у воді» (с. 107).

 Виразне читання (або вивчення напам’ять одного із віршів) віршів Ліни Костенко «Вербові сережки» та «Берізки по коліна у воді» (с. 107). Виконання ілюстрації до 


Українська мова

Урок в ZOOM


Мистецтво

Тема:"Темп.Українські народні інструменти.Слухання:"Створюємо оркестр"(у виконанні НАОНІ,фрагменти)Виконання:"Щебетала пташечка"(українська народна пісня)"(с.70-71)


«Створюємо оркестр» (у виконанні НАОНІ, фрагменти)


.





Фізична культура
Тема:"Організовуючі вправи.Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості.Різновиди ходьби та бігу.



Немає коментарів:

Дописати коментар

 10 травня П'ятниця Мистецтво Тема:" Мистецька подорож до Європи. «Український сувенір» (покидьковий матеріал)"