середу, 27 травня 2020 р.

Дистанційне навчання

28 травня


Любі діти!Назабаром розпочнуться літні канікули.Щоб вони пройшли безпечно,перегляньте відео про правила поведінки під час літніх канікул.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=44&v=IqwrxyNo0G0&feature=emb_logo

Я досліджую світ


Тема:"Праця людей влітку"(продовження)
Роботи в саду городі та квітнику в липні - Smak.ua

1.Вірш Анатолія Костецького «Справи літа»:
Знаєш, скільки справ у літа?
Їх усіх не полічити!
Треба нам підсмажить спини,
Ніс убрати в ластовиння,
Накупати нас у річці
Наперед на три сторіччя,
Та іще подарувати
Лісу й лугу буйні шати.
Словом, справ — не полічити!
Та найбільше треба літу,
Щоб зуміли я і ти
Набагато підрости!

Запитання для обговорення:

-Про які справи літа згадується у вірші? (засмага, пов'язана з нею поява ластовиння, купання у водоймах, зміни у рослинному світі природи та ін.)
-Яку літню справу автор вірша вважає найважливішою? (зростання дітей)
-Які ще літні справи ви можете назвати?


-А яку з цих літніх справ ви назвали б найважливішою?











Навчання грамоти
Тема:"Узагальнення і систематизація знань учнів.
Вправи для розвитку навички читання. 
Робота з дитячою книжкою."

Перегляньте відео,прочитайте запропонований текст:


Навчання грамоти
Тема:"Узагальнення і систематизація  знань учнів. Розвиток зв'язного мовлення.Підсумок за рік."

Проспівайте пісеньку та пригадайте алфавіт:

Виконайте завдання усно:





Дизайн і технології
Тема:"На лужку.Робота з папером .Виготовлення сюжетної аплікації за зразком.Виготовлення виробів за допомогою раніше опанованих технік.Підсумок за рік."






Мистецтво

Тема. "Узагальнення та систематизація знань учнів. Завдання Лясольки та Барвика.Виконання вивчених музичних творів.Підсумок за рік."

Завдання Лясольки та Барвика:
1. Добери до картин музичні твори, подібні за настроями.




                  
















2. Які види театру ти знаєш?

3. Розклади слова у відповідні мистецькі скрині.
Яке слово «зайве»?





4. Визнач настрій сонечок і пригадай музичні твори  з подібними настроями.


СЛОВНИЧОК

Абетка Лясольки
Диригент — керівник оркестру, хору.
Музичні звуки — звуки, які співають або виконують на музичних інструментах. Звуки бувають високі та низькі,
 довгі та короткі, гучні й тихі.
Композитор — людина, яка створює музику.
Мелодія — основа, душа музики.
Оркестр — великий колектив музикантів.


Пісня — музичний твір, призначений для співу.
Соліст — співак, музикант або танцюрист, який один виконує
  сольну партію (соло).
Танець — вид мистецтва, рухи під музику.
Темп — швидкість виконання музики: рухливо, повільно,
 помірно.
Хор — великий колектив співаків.



Абетка Барвика
Кольори:
основні: жовтий, червоний, синій;            
похідні: зелений, оранжевий, фіолетовий; 

теплі: жовтий,                                              оранжевий,       
                               



                                                                    
                                                  червоний;
                                   



холодні: блакитний,                                     синій, 
                                                               
 


                                                        фіолетовий.



Палітра — спеціальна дощечка, на якій художники змішують фарби.
                                          


Орнамент — візерунок, що повторюється, яким прикрашають
  різні предмети і споруди.



Художник — людина, яка малює картини.
Скульптор — людина, яка створює об’ємні зображення з різних матеріалів (глини, каменю, металу).



Абетка Лясольки та Барвика

Балет — вистава, зміст якої розкривається за допомогою
 танцювальних рухів під музику.
Декорація — художнє оформлення сцени до  виста
ви.



Опера — спектакль, зміст якого розкривається за допомогою
 співу та гри оркестру.
Ритм — чергування коротких і довгих звуків у музиці; повторення або чергування кількох елементів в образотворчому  мистецтві, зокрема в орнаменті.
Театр — вид мистецтва, а також місце, де відбувається театральна  вистава.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  16 лютого  П'ятниця Мистецтво Тема:" Балет-казка. Створення образів казкових гномів з казки «Білосніжка і сім гномів» (фарби аква...