середу, 18 березня 2020 р.


Дистанційне навчання

19 березня 2020р.

Я досліджую світ
Тема: «Твоє здоров’я»
Мета: уточнити й поглибити знання учнів про залежність здоров’я від чистоти,харчування,дотримання режиму дня,розвивати відповідні навички;тренувати увагу ризиків,які можуть впливати на стан здоров’я .
1. Читання й обговорення вірша
      Характер
Я не буду їсти м’яса,
Бо воно шкідливе!
І не хочу молока!
Воно якесь сиве…
Макаронів я не буду,
Можу потовстіти!
І борщу не пропонуйте,
Не потрібно лити!
Краще руку простягніть
Вверх,на етажерку,
І мені скоріш віддайте
Ту смачну цукерку!
Буду нею смакувати,-
От ситий сніданок!..
(За Н.Гуркіною)
-Чи погоджуєтеся ви з дитиною?
-Чому вона помиляється?
-Яка їжа є корисною?
2. Робота з підручником
Розгляньте малюнки на с.42.Дайте відповіді на питання:
-Які із зображених на малюнку продуктів треба мити  перед вживанням?Чому?
-Від яких продуктів набирають вагу?Чому?
-Що не можна вживати сирим у їжу?


3. Прочитайте загадки на с.43. Назвіть відгадки.

4. Гра «Докажи словечко»
  Щоб здоровя добре мати
Щоб здоровя добре мати,
Слід про нього змалку…(дбати).
Кожний ранок обливатись
І зарядкою …(займатись).
У дворі щодня гуляти,
Повноцінно їсти й…(спати).
Добре мити всі продукти,
Досхочу вживати…(фрукти),
За зубами доглядати,
Дірочки всі …(пломбувати).
Будете це все робити-
Перестанете…(хворіти).
(Н.Гуркіна)
-Яка порада вам найбільше запам’яталась?



Навчання грамоти
Тема: «Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.»
1. Прочитайте вірш на с.52  у друкованому  зошиті. Дайте відповіді на питання. Розфарбуйте малюнок.
2. Виконайте завдання на с.53. Складіть своє речення про Батьківщину і запишіть його внизу сторінки.
3. Перегляньте  відео. Із поданих слів складіть речення. Перші два запишіть  у  тоненький  зошит.



Навчання грамоти
Читання складів,слів. Опрацювання вірша Л.Кондрашенко «Жираф»
(Ч.2,с.60-61)
1. Гра «Впіймай  слова зі звуком[ф].
На майдані,де фонтан,
У футбола грав фазан.
Був би класний футболіст-
Заважає пишний хвіст.
(Т.Коломієць)


2. Артикуляція звука[ф]. Віднесення  його до приголосних твердих.

-Який звук за звучанням?
-Чи зустрічає повітря перешкоду?
(Слід мати на увазі,що під час вимовляння нижня губа притиснена до верхніх зубів. Цю перешкоду розриває струмінь повітря,утворюючи шум,без будь-якого голосу. Якщо подати голос,вийде дзвінкий приголосний
 звук [в]
Вправляння у вимові звука[ф].https://www.youtube.com/watch?v=O2yFvtcFT0w&t=121s
3. Робота з Букварем.
Викласти букву із підручних матеріалів.

     Робота над словами у стовпчиках. Відповіді на запитання.Читання вірша про жирафа.



Дизайн  і  технології (трудове навчання)
Тема: «Будильник-кошенятко. Робота з папером. Виготовлення будильника за зразком.»


Мистецтво
Тема: «Краса і здоров’я. Хор.Соліст. Слухання: Ф.Шуберт «Вечірня серенада»; Ж.Бізе «Марш Тореадора»з опери «Кармен».
Перегляд: мультфільм «Крижане серце»(фрагмент)
Виконання: О.Янушкевич «Пісня про зарядку»


Немає коментарів:

Дописати коментар

  16 лютого  П'ятниця Мистецтво Тема:" Балет-казка. Створення образів казкових гномів з казки «Білосніжка і сім гномів» (фарби аква...