Дистанційне
навчання
19 березня 2020р.
Я досліджую світ
Тема: «Твоє здоров’я»
Мета: уточнити й
поглибити знання учнів про залежність здоров’я від
чистоти,харчування,дотримання режиму дня,розвивати відповідні навички;тренувати
увагу ризиків,які можуть впливати на стан здоров’я .
1. Читання й
обговорення вірша
Характер
Я не буду їсти м’яса,
Бо воно шкідливе!
І не хочу молока!
Воно якесь сиве…
Макаронів я не
буду,
Можу потовстіти!
І борщу не
пропонуйте,
Не потрібно лити!
Краще руку
простягніть
Вверх,на етажерку,
І мені скоріш
віддайте
Ту смачну цукерку!
Буду нею
смакувати,-
От ситий
сніданок!..
(За Н.Гуркіною)
-Чи погоджуєтеся ви
з дитиною?
-Чому вона
помиляється?
-Яка їжа є
корисною?
2. Робота з
підручником
Розгляньте малюнки
на с.42.Дайте відповіді на питання:
-Які із зображених
на малюнку продуктів треба мити перед
вживанням?Чому?
-Від яких продуктів
набирають вагу?Чому?
-Що не можна
вживати сирим у їжу?
3. Прочитайте загадки
на с.43. Назвіть відгадки.
4. Гра «Докажи
словечко»
Щоб
здоров’я
добре мати
Щоб здоров’я добре мати,
Слід про нього
змалку…(дбати).
Кожний ранок
обливатись
І зарядкою
…(займатись).
У дворі щодня
гуляти,
Повноцінно їсти
й…(спати).
Добре мити всі
продукти,
Досхочу
вживати…(фрукти),
За зубами
доглядати,
Дірочки всі …(пломбувати).
Будете це все
робити-
Перестанете…(хворіти).
(Н.Гуркіна)
-Яка порада вам
найбільше запам’яталась?
Навчання грамоти
Тема: «Закріплення
вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.»
1. Прочитайте вірш
на с.52 у друкованому зошиті. Дайте відповіді на питання.
Розфарбуйте малюнок.
2. Виконайте
завдання на с.53. Складіть своє речення про Батьківщину і запишіть його внизу
сторінки.
3. Перегляньте відео. Із поданих слів складіть речення. Перші
два запишіть у тоненький
зошит.
Навчання грамоти
Читання складів,слів. Опрацювання
вірша Л.Кондрашенко «Жираф»
(Ч.2,с.60-61)
1. Гра «Впіймай слова зі звуком[ф].
На майдані,де фонтан,
У футбола грав фазан.
Був би класний футболіст-
Заважає пишний хвіст.
(Т.Коломієць)
2. Артикуляція звука[ф].
Віднесення його до приголосних твердих.
-Який звук за звучанням?
-Чи зустрічає повітря перешкоду?
(Слід мати на увазі,що під час
вимовляння нижня губа притиснена до верхніх зубів. Цю перешкоду розриває
струмінь повітря,утворюючи шум,без будь-якого голосу. Якщо подати голос,вийде
дзвінкий приголосний
звук [в]
Вправляння у вимові звука[ф].https://www.youtube.com/watch?v=O2yFvtcFT0w&t=121s
3. Робота з Букварем.
Робота над словами у стовпчиках. Відповіді на запитання.Читання вірша про жирафа.
Дизайн і технології (трудове навчання)
Тема: «Будильник-кошенятко. Робота
з папером. Виготовлення будильника за зразком.»
Мистецтво
Тема: «Краса і здоров’я.
Хор.Соліст. Слухання: Ф.Шуберт «Вечірня серенада»; Ж.Бізе «Марш Тореадора»з
опери «Кармен».
Перегляд: мультфільм «Крижане
серце»(фрагмент)
Виконання: О.Янушкевич «Пісня про
зарядку»
Немає коментарів:
Дописати коментар