Українська мова
Тема:Встановлення зв'язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника
Завдання:вивчити правило на с.140
Виконати вправу 336.Списати текст,розкривши дужки.Поставити прикметники в потрібній формі.
Виконати письмово вправу 337 .
Виконати вправи 338 і 339 усно.
Математика
Тема:Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число.Задачі на дві та три дії.Творча робота над задачами.
Завдання:повторити правила множення і ділення,вивчені на попередніх уроках.
Розв'язати задачі 760,761,765
Розв'язати вирази 764.
Літературне читання
Тема:Пейзажна лірика.Т.Шевченко"Тече вода із-за гаю"(напам'ять)
— Сьогодні на уроці ми прочитаємо вірш Тараса Шевченка «Тече вода із-за гаю». Цей вірш написано Т. Шевченком за кілька місяців до смерті. Останні дні життя поета були наповнені болем. Він тяжко хворів. Своїм друзям казав, що дочекається весни — і в Україну, там полегшає йому. А поки що його душа линула на рідну землю, і в поезії оживала її неповторна краса.
Виразне читання вірша (c.137)
— Який настрій у вас після прочитання вірша?
— Що змальовує поет у вірші?
— Які картини ви уявляли, слухаючи вірш?
— Відчувається замилування поета рідною природою. Справді, поезія ніби малюнок-пейзаж. Тому цей вірш належить до пейзажної лірики. Квітучий і чарівний куточок України зображено тут: тече вода попід горою, в річці хлюпочуться качаточка. На тлі чарівної природи діють люди — родина, в якій батько, мати і дівчина на виданні. Настрій добрий, тут панує злагода: дівчина бере воду, співає, батьки радяться, «кого б то їм своїм зятем звати?».
Жагу щастя і спокою передав поет у вірші.
Словникова робота.Довідкове бюро:
Гай — невеликий листяний ліс.
Зять — чоловік дочки.
Ряска — багаторічна трав’яниста дрібна плаваюча круглолиста рослина, що покриває води (зазвичай стоячі) і є їжею для водоплавних птахів.
Опрацювання пам’ятки «Щоб прочитати виразно»(с.138)
- Визнач настрій твору.
- Вибери темп читання (повільний, помірний, пришвидшений).
- З більшою силою голосу вимовляй слова, які передають основний смисл (виділені).
- Дотримуй пауз у мовленні:
/ — мала, // — велика, /// — дуже велика.
- Дотримуй висоти голосу:
підвищення , зниження .
Виразне читання вірша учнями
— Що ви "побачили"? (Явір, осоку, качину сім’ю, родину)
— Що "почули"? (Дзюрчання потоку води, плескіт і гомін качок, пісню дівчини)
Завдання: вивчити вірш напам'ять.
Мистецтво
Тема: Гладков"Пісенька друзів"-розучування .Д.Шестакович"Вальс-жарт"-слухання.
"Пісенька друзів"(із мультфільму "Бременські музиканти")
1. Кращого нема нічого в світі,
Як по світу з друзями бродити!
Тим, хто дружить, не страшні тривоги, –
Дорогі нам будь-які дороги!
Дорогі нам будь-які дороги!
2. Ми своє завдання не забудем –
Сміх і радість ми приносим людям!
Ні палаци, ні скарби ніколи
Замінити нам не можуть волі!
Замінити нам не можуть волі!
3. Килими для нас – квітучі трави,
Стіни наші – сосни величаві,
Дах над нами – небо неозоре,
Наше щастя – жити на просторі!
Наше щастя...
– жити на просторі!
Прослухайте "Вальс-жарт" Д.Шостаковича.
Прослухайте "Вальс-жарт" Д.Шостаковича.
https://muzofond.org/search/шостакович%20вальс%20шутка
Композитор Дмитро Шостакович назвав цей твір «Вальс-жарт». Мелодія твору лунає високо, прозоро, легко, вишукано, чарівно. Він дуже гарний. Дзвінкі та ніжні звуки створюють враження ляльки, що танцює. Перша частина була легкою, м’якою, тихою. Друга — гучнішою та ритмічнішою. Цей вальс неможливо слухати без усмішки!
Послухайте ще раз цей твір та рухом руки передайте жартівливість його звучання.
Послухайте ще раз цей твір та рухом руки передайте жартівливість його звучання.
Немає коментарів:
Дописати коментар