суботу, 3 березня 2018 р.

Дистанційне навчання, 3 березня

3 березня(за 9 березня)
Українська мова
Тема:Встановлення зв'язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника
Завдання:вивчити правило на с.140

Виконати вправу 336.Списати текст,розкривши дужки.Поставити прикметники в потрібній формі.
Виконати письмово вправу 337 .
Виконати вправи 338 і 339 усно.

Математика
Тема:Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число.Задачі на дві та три дії.Творча робота над задачами.
Завдання:повторити правила множення і ділення,вивчені на попередніх уроках.
Розв'язати задачі 760,761,765
Розв'язати вирази 764.

Літературне читання
Тема:Пейзажна лірика.Т.Шевченко"Тече вода із-за гаю"(напам'ять)

— Сьогодні на уроці ми прочитаємо вірш Тараса Шевченка «Тече вода із-за гаю». Цей вірш написано Т. Шевченком за кілька місяців до смерті. Останні дні життя поета були наповнені болем. Він тяжко хворів. Своїм друзям казав, що дочекається весни — і в Україну, там полегшає йому. А поки що його душа линула на рідну землю, і в поезії оживала її неповторна краса.
 Виразне читання вірша (c.137)
— Який настрій у вас після прочитання вірша?
— Що змальовує поет у вірші?
— Які картини ви уявляли, слухаючи вірш?
— Відчувається замилування поета рідною природою. Справді, поезія ніби малюнок-пейзаж. Тому цей вірш належить до пейзажної лірики. Квітучий і чарівний куточок України зображено тут: тече вода попід горою, в річці хлюпочуться качаточка. На тлі чарівної природи діють люди — родина, в якій батько, мати і дівчина на виданні. Настрій добрий, тут панує злагода: дівчина бере воду, співає, батьки радяться, «кого б то їм своїм зятем звати?».
Жагу щастя і спокою передав поет у вірші.
 Словникова робота.Довідкове бюро:
Гай — невеликий листяний ліс.
Зять — чоловік дочки.
Ряска — багаторічна трав’яниста дрібна плаваюча круглолиста рослина, що покриває води (зазвичай стоячі) і є їжею для водоплавних птахів.
Опрацювання пам’ятки «Щоб прочитати виразно»(с.138)
- Визнач настрій твору.
- Вибери темп читання (повільний, помірний, пришвидшений).
- З більшою силою голосу вимовляй слова, які передають основний смисл (виділені).
- Дотримуй пауз у мовленні:
/ — мала, // — велика, /// — дуже велика.
- Дотримуй висоти голосу:
підвищення , зниження .
 Виразне читання вірша учнями
— Що ви "побачили"? (Явір, осоку, качину сім’ю, родину)
— Що "почули"? (Дзюрчання потоку води, плескіт і гомін качок, пісню дівчини)
Завдання: вивчити вірш напам'ять.
Мистецтво
Тема: Гладков"Пісенька друзів"-розучування .Д.Шестакович"Вальс-жарт"-слухання.
"Пісенька друзів"(із мультфільму "Бременські музиканти")
1. Кращого нема нічого в світі,
Як по світу з друзями бродити!
Тим, хто дружить, не страшні тривоги, –
Дорогі нам будь-які дороги!
Дорогі нам будь-які дороги!
2. Ми своє завдання не забудем –
Сміх і радість ми приносим людям!
Ні палаци, ні скарби ніколи
Замінити нам не можуть волі!
Замінити нам не можуть волі!
3. Килими для нас – квітучі трави,
Стіни наші – сосни величаві,
Дах над нами – небо неозоре,
Наше щастя – жити на просторі!
Наше щастя...
– жити на просторі!


Прослухайте "Вальс-жарт" Д.Шостаковича.
https://muzofond.org/search/шостакович%20вальс%20шутка

Композитор Дмитро Шостакович назвав цей твір «Вальс-жарт». Мелодія твору лунає високо, прозоро, легко, вишукано, чарівно. Він дуже гарний. Дзвінкі та ніжні звуки створюють враження ляльки, що танцює. Перша частина була легкою, м’якою, тихою. Друга — гучнішою та ритмічнішою. Цей вальс неможливо слухати без усмішки!
Послухайте ще раз цей твір та рухом руки передайте жартівливість його звучання.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  16 лютого  П'ятниця Мистецтво Тема:" Балет-казка. Створення образів казкових гномів з казки «Білосніжка і сім гномів» (фарби аква...