середу, 21 лютого 2018 р.

Дистанційне навчання

Для учнів і батьків 3-В класу
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації колегіум переходить в режим дистанційного навчання.Завдання і рекомендації з предметів англійська мова та інформатика ви можете переглянути у блогах своїх вчителів з цих предметів. Надсилайте звіт про роботу на електронну пошту.
21 лютого
 Українська мова
Тема. Прийменники й закінчення як засоби вираження зв'язку між словами в реченні. Роль іменників у реченні
Завдання для учнів
1.Виконати вправу 326(с.135)
-Прочитати рядки вірша О.Олеся.
-Усунути недоліки.
-Записати виправлений текст.
-Підкреслити іменники з прийменниками.
-Позначити в іменниках закінчення.
2.Ознайомитися з теоретичним матеріалом(с.136)
3.Виконати вправи 327 та 328(с.136)
Математика
Тема.Переставний і сполучний закони множення
Завдання для учнів:
1.Математичний диктант
-Різниця двох чисел 56. Зменшуване 252.Знайди від'ємник.
-Запиши число,у якому 6 сотень 2 десятки 1 одиниця.
-Суму чисел 536  і  235 зменшити на 367.
-Скільки всього десятків у числі 291?
-Добуток чисел 6 і 8.
-Периметр рівностороннього трикутника дорівнює 21 см.Чому дорівнює одна сторона трикутника?
2.Знайди і вилучи  "зайве число":
2 4 6 7 10 12 14;
6 12  18 24 29 36 42.
3.Розв'яжи  "кругові"  вирази:
456 + 180        69 +831         900 - 368 -500
32 + 614          287 +348       559 - (36 + 454)
646 - 190         635 - 76         636 - 349
4.Роз'вяжи задачу:
Майстриня за годину пошила 9 хустинок,а її учениця - 7.На скільки хустинок менше за 8 годин роботи  пошила учениця, ніж майстриня?
Літературне читання
Тема: К.Бабкіна "Мсьє Жак та квітнева риба"
1 Прочитати уривок з електр."Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах"(Львів,2016 р.)С.112-117.
2.Виконати тестові завдання :
1Учитель французької мови був :
а)веселий і кмітливий;
б)добрий і лагідний;
в)сердитий і сварливий.
2.Як діти кепкували з мсьє Жака:
а)сміялися з його одягу;
б)копіювали  ходу вчителя;
в)називаючи по імені,додавали українські слова з літерою "ж".
3.У Франції існує традиція - напередодні 1 квітня:
а)купити рибку;
б)вирізати рибку з паперу;
в)власноруч упіймати рибку у ставку.
4.Від чийого імені ведеться розповідь:
а)дівчинки Катрін;
б)мсьє Жака;
в)автора.
5.Чого навчив дітей мсьє Жак:
а)бути слухняними і виконувати усі завдання;
б)завжди перемагати;
в)нікого не кривдити і бути до всіх уважними.
6.Чому діти почували провину перед вчителем:
а)не виконали домашнє завдання;
б)не виготовили йому рибок;
в)не провели до  потягу.
7 Продовж речення "Бо найгірша провина - ..."
8.Прочитаний вами  твір-це:
а)текст-опис;
б)текст-розповідь;
в)текст-міркування.
Основи здоров'я
Тема:"Безпека у населеному пункті. Правила поведінки дітей надворі.
Практична робота:Ознайомлення із застережними знаками "небезпека ураження електричним струмом","легкозаймиста речовина"





Дітям необхідно знати правила безпеки на випадок зустрічі з незнайомцями:
● Гуляти краще з друзями. Якщо біля вас зупинилася машина, відійдіть від неї якомога далі. Якщо людина здається вам підозрілою, небезпечною, перейдіть на інший бік вулиці.
● Якщо раптом хтось тягне вас за собою — виривайтеся, кусайтеся. І головне — кричіть. Краще кричати такі слова: «Залишіть мене! Я вас не знаю! Мене крадуть! Це — чужа людина! Він — не мій батько!». Такі фрази швидше притягнуть увагу людей.
● Ще треба пам'ятати, що небезпечними можуть бути не лише чоловіки, а й жінки, бабусі, молоді хлопці, дівчата.
Добре запам'ятайте закон «не»:
● Не розмовляйте з незнайомцями;
● не сідайте в машину до незнайомців;
● не грайтеся дорогою зі школи додому;
● не гуляйте з настанням темряви.
Завдання:
намалювати застережні знаки "небезпека ураження електричним струмом" та"легкозаймиста речовина".
Фізична культура
Повторити правила БЖД.
Релаксаційні та ігрові вправи.Ходьба.Повільний біг. Нахили вперед-назад,ліво-
руч - праворуч.Вправи з великим м'ячем: перекочування м'яча,підкидання м'яча,ведення м'яча лівою і правою рукою,удари м'яча однією та двома руками.Рухливі ігри.


22 лютого
Природознавство
Тема:Міні-проект"Добра справа для природи"
   Добро творити на Землі 
   Людині лиш дано. 
   І навіть діточки малі 
   Всі знають це давно. 
   Краса і море доброти 
   Оточує нас всіх. 
   Подібним будь до сонця ти, 
   Щоб зазвучав твій сміх 
   Щоб ти освітлював всім шлях, 
   Як сонце з висоти. 
   Хай сяє усмішка в очах. 

   Будь завжди добрим ти!


   Добро робити ніколи не пізно.
(Українське прислів’я)
   Той багато дає, хто дає від щирого серця.
(Народна мудрість)
   Чуйність – найвищий ступінь уваги до потреб іншої людини.
(Народна мудрість)
Зима – найважчий час у житті пернатих.
Доля міських птахів багато в чому залежить від доброти та милосердя людей. 


Завдання:
1.Щоденно підгодовувати птахів.
2.За потреби оновити годівнички.
3.Підготувати фото  "Мої добрі справи для природи"

Фізична культура
Біг зі зміною швидкості Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою.
Рухлива гра з довгою скакалкою.
Завдання:
Вправа 1. В.П – О.С : скакалка внизу, складена вчетверо (Мал. 1). 1 – руки вгору; 2 – піднятися на носки, прогнутися і потягнутися – вдих; 3-4 – в.п. – Видих. При русі рук вгору дивитися на скакалку. Руки прямі, скакалка натягнута.
Вправа 2. В.П : ноги на ширині  плечей, скакалка внизу, складена вдвічі (Мал. 2). 1 – руки вперед в сторони, поворот тулуба вправо; 2 – В.П.; 3- те саме з поворотом вліво. 4 – В.П.  Під час повороту плечі не опускати, ноги з місця не зрушувати. Дихання довільне, без затримки.
Вправа 3. В.П ноги нарізно на скакалці; скакалку тримати вільно за кінці (Мал.3). 1 – нахил вліво, ліва рука, згинаючись, натягує скакалку – видих; 2 – випрямитися, опускаючи ліву руку вниз – вдих; 3-4 – те ж в інший бік. При нахилах ноги не згинати, голову не опускати і тулуб не повертати, вага тіла розподілити рівномірно на ноги.
Вправа 4.  В.П.: ноги разом; скакалка за головою, складена вчетверо, руки до плечей (Мал. 4). 1-3 – нахил вперед, руки вперед – видих; 4 – випрямитися, відводячи плечі назад, – вдих. В.П. При нахилі ноги не згинати. Амплітуду рухів збільшувати поступово.
Вправа 5.  В.П.; скакалка внизу, складена вчетверо (Мал. 5). 1-2 – переступити через скакалку; 3-4 – В.П.; 5-6 – те ж іншою ногою.; 7-8 В.П. Під час   виконання вправи потрібно піднімати коліно високо, при цьому дуже низько не нахилятися.
Вправа 6.   В.П.: сидячи, із зігнутими ногами; скакалка на підлозі збоку (Мал.6). 1-2 – поворот кругом обличчям до скакалки, в упор стоячи на колінах; 3-4 – тим же способом повернутися у В.П. При повороті спиратися на прямі руки.
Вправа 7.  В.П.: ноги разом; скакалка за спиною. Біг на місці стрибками з лівої ноги на праву, обертаючи скакалку вперед (Мал.7). Кілька стрибків через скакалку виконуються з правої ноги, а потім з лівої. Спину тримати прямо, голову не опускати, вправу виконувати без напруги. Після стрибків перейти на ходьбу.
Комплекс ЗРВ зі скакалкою

Літературне читання

Тема:Узагальнення та систематизація завдань за розділом"Світ дитинства у поезії і прозі"

Завдання для учнів:
1. «Чи уважний ти читач?»
Тест
1. Хто з цих хлопчиків намалював коня?
а) Віталик;
б) Петрик;
в) Михайлик.
2. Як звали одного з персонажів оповідання «Наше відкриття»?
а) Митько;
б) Максимко;
в) Юрко.
3. Кого визнали кращим рибалкою табору?
а) Мишка;
б) Митька;
в) Славка.
4. Герої оповідання В. Сухомлинського «Красиві слова і красиве діло» ховалися в хатинці:
а) від дощу;
б) від морозу;
в) від завірюхи.
Фізкультхвилинка
2. Гра «Утвори групу»
— Згрупуйте твори за жанром. Розташуйте слова у два стовпчики.
Дмитро Павличко «Мрія»
Олег Буцень «Наше відкриття»
Василь Сухомлинський «Кінь утік»
Степан Жупанин «Сім вітрів»
Леся Українка «Мамо, іде вже зима»
Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!»
Вірші Оповідання
3. Гра «Утвори пару»
— З’єднайте назву твору з його автором.
«Мрія»                                  Олег Буцень
«Ловись, рибко!»                   Дмитро Павличко
«Біля тихого Дунаю»             Ярослав Стельмах
«Наше відкриття»                 Анатолій Качан
4. Гра «Чиї це слова?»
— Пригадайте персонажа, назвіть твір і його автора.
1)- Капуста ти головата! Де ж ти знайдеш мурашиного перекладача? 
2)- Сьогодні, після вечері, але до відбою, ми підемо на річку, виберемо на березі зручненьке місце, з якого завтра ловитимемо, і кинемо у воду приманку. 
3)- «Як тобі не соромно, Кудлай, Гавкати на вітер, на курай». 
4)- Та він ногу поламав
І побіг додому! 
Російська мова
Вивчення теми:"Правильно произносим твердые и мягкие согласные. Сопоставляем слова русского и украинского языка"
УПОТРЕБЛЕНИЕ Ь ДЛЯ ОБОЗНАЧЕНИЯ МЯГКОСТИ СОГЛАСНЫХ

ь для обозначения мягкости согласных пишется:
ь не пишется, если согласный смягчается:
на конце слова после букв, обозначающих мягкие согласные
в середине слова после л — [л'] и н — [н']
в середине слова перед к,  б, м, г
последующим мягким согласным
всегда мягкими ч, щ
богатырь, степь
мальчик, уменьшить

 коньки, просьба
бантик [бан'т'ик]
ручка, мощный



ГОРЬКАЯ ВОДА
Толя с Витей возвращались из леса в лагерь. По дороге шла старушка с ведром воды. Тяжело ей было его нести. Мальчики это заметили. Но Толя быстро зашагал в лагерь. Витя побежал помогать старушке.
Однажды Толя шёл с прогулки. Он захотел пить, постучал в избу. Дверь открыла знакомая старушка. Она встретила Толю приветливо, дала воды. Мальчик покраснел. Он выпил воды и выбежал па улицу. Вода ему показалась горькой.                                            В. Осееев.
Задание:
1.Виразительно прочитать текст.
2.Выписать слова с мягким знаком.
3.Назвать главную мысль рассказа.



23 лютого
Українська мова
Тема:Спостереження за влучним уживанням іменників-синонімів,іменників-антонімів у тексті,розмірковування про їх роль.

—      Пригадаймо, що таке синоніми? (Синоніми — це слова, однакові або близькі за значенням, але різні за звучанням і написанням.)
—      Яку роль відіграють у мовленні іменники-синоніми? (Вони дають можливість найточніше, найвиразніше і найвлучніше висловлювати свою думку.)

Завдання:
Добери  з дужок потрібні за змістом слова. 
 Ранком до будинку підлетіла … (зграя, група) горобців.Вони сіли на кущі і весело … (співали, щебетали, цвірінькали).Раптом горобці побачили під вікном годівницю.Вони … (злетіли, знялися, спурхнули) з куща і полетіли до годівниці.Тепер кожного ранку горобці … (їли, клювали, харчувалися, підживлювались) у нашій годівниці.
Вибрати найбільш влучне слово із синонімічного ряду іменників:
їжа, страва, харч, корм, пожива.
Восени люди заготовляють для тварин  -------------- . 
Комахи під корою дерев знаходять  ------------------. 
У дорогу турист взяв із собою   -------------- . 
-А тепер пригадайте,що таке антоніми?
Антоніми – це слова з протилежним лексичним значенням. Наприклад: іменники: день – ніч.

Вибіркове списування
Прочитайте прислів’я. У кожному з них знайдіть слова, протилежні за значенням. Запишіть їх парами. 
Мала праця краща за безділля.
Краще добрий кінець, ніж гарний початок.
А без праці, діти, нема й відпочинку.
Підкресліть слова-антоніми.
Потрібно багато дніві ночей, щоб пізнати людей.
З праці радість, а з безділля смуток.


Літературне читання
Хочеш бути щасливим, не будь лінивим

Опрацювання оповідання А. Григорука «Хочеш бути щасливим — не будь лінивим»
1. Прочитайе
ХОЧЕШ БУТИ ЩАСЛИВИМ, НЕ БУДЬ ЛІНИВИМ
    Загадала бабуня, щоб Дениско перебрав дві склянки гречаних круп на кашу: там же і насінинки бур'яну трапляються, і «колінця» від стебел, і навіть манюні грудочки землі. А від усього того хіба може бути каша смачна!
Сів Дениско за стіл, чисті крупинки відгортає по ліву руку, а весь непотріб — по праву. Тільки робота ця загайна і вимагає великого терпцю та уваги, а на Дениска швидко ліньки напали. От він і перебрав крупи абияк.
Бабуня ж була певна, що Дениско попрацю­вав на совість, і висипала крупи в окріп. Зварилася каша. Сіли всі вечеряти. Коли це Дениско як підскочить:
Ой! Що ви мені підсунули! — і виплюнув на край тарілки крем'яшка.
Всі повернули до нього голови, а бабуня від­клала набік ложку і з докором сказала:
Це дякуй тому хлопчикові, що крупи пере­бирав. Все йому, бач, ліньки.
Е, лінивому й нитку перервати важко,— підтакнув тато.
Щира правда, — не втримавшись, докинув і своє слово дідусь.  — Лінивий сидячи спить, лежачи робить.
Ледачому завше ніколи, посміхнулася мама.  —  Вранці росяно, в обід душно, а ввечері комарі кусають.
Знаю, знаю, — винувато закліпав очима Дениско. —  Хочеш бути щасливим, не будь лінивим...

Завдання:
Дати письмову відповідь на запитання:
-Яка головна думка тексту?

 Гра «Чиї це слова?»
— Що ви мені підсунули!
— Все йому, бач, ліньки!
— Е, лінивому й нитку перервати важко.
— Лінивий сидячи спить, лежачи робить.
— Ледачому завше ніколи.
— Хочеш бути щасливим — не будь лінивим.
Математика

Тема: Властивості множення і ділення на 1,10,100.
 Розв'язування задач на дві і три дії.

Пригадати і закріпити знання правил :.
– При множенні   1  на  будь –  яке число ,   отримуємо -…  (теж саме число).
– При множенні  будь – якого числа на 1 отримуємо -…   (теж саме число).
При діленні будь – якого числа на одиницю  отримуємо -…  (теж саме число).
–   При  множенні  0 на будь – яке число отримуємо…  ( 0)
При діленні  0 на будь – яке число отримуємо…  (0)
На  0 ділити … ( не можна).
В)  При діленні числа само на себе  отримуємо…  (1 )
Г) Щоб помножити число на 10, потрібно справа …  ( приписати один 0)
Щоб поділити число на 10, потрібно справа … ( відкинути один 0)

Користуючись вивченим, обчислити  вирази:
0 • 6                 21 : 21            1 • 17                 0 • 79           10 • 10
71 : 71             9 •  1               810 : 10             10 : 10          34 : 0
280 : 10           72  • 10           0 • 5                   20 • 10          930 : 0
24 • 0               0 • 21              60 : 10               99 • 0            7 • 10
0 :  10              8 •10               126 : 1               490  : 10        170:10

Розв'язати рівняння
Х • 9 =72            х : 2 = 9 

Яке число пропущене в наступній рівності:
(445+193+239)  ∙  __    =0   
844+289  -    __      = 289 

Розв'язати задачу:
Стасик,Ігор і Андрій ловили рибу. Стасик упіймав 7 окунів,Ігор - у 10 разів більше,а Андрій на 32  окуні  менше,ніж  було у Стасика та Ігора разом. Скільки окунів упіймав Андрій?

Розв'язати задачу:
Обкопали 3 ряди яблунь, по 8 яблунь в кожному ряду  і 10 рядів слив,по 10   слив у кожному. Скільки всього дерев обкопали?
Розв'язати вирази:
502 - 237 =             96 + 456 = 
880 - 236=              542 + 399=
890 -323=               810+176=


Мистецтво
Тема. "Баба Яга" Лук'яненко. М.Мусоргський "Баба Яга" -слухання, П. Чайковський "Баба Яга" - слухання.
 https://www.youtube.com/watch?v=ySqXlFOUIxs
https://rutube.ru/video/d14388f036aa70724c07e1f01d5659dd/


Немає коментарів:

Дописати коментар

  16 лютого  П'ятниця Мистецтво Тема:" Балет-казка. Створення образів казкових гномів з казки «Білосніжка і сім гномів» (фарби аква...